REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Od stycznia 2023 roku opłatę za I danie (zupa) wynosi 4,00 zł brutto i stanowi sumę kosztów „wsadu do kotła” w kwocie 3,00 zł brutto oraz kosztu przygotowania, dowozu i wydania posiłku w kwocie 1,00 zł brutto. Rodzic pokrywa koszt „wsadu do kotła” w kwocie 3,00 zł brutto. Wymagane jest złożenie oświadczenia (w załączniku). Istnieje możliwość dokupienia II dania w kwocie 8,00 zł brutto.
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ
ORAZ WYSOKOŚCI OPŁAT ZA POSIŁKI
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W LUDWIKOWICACH KŁODZKICH– Szkole Podstawowej im. Św. Franciszka z Asyżu
I. UPRAWNIENIA DO KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI:
1. Ze stołówki szkolnej mogą korzystać uczniowie Zespołu Szkół nr 2 w Ludwikowicach Kłodzkich oraz nauczyciele i niepedagogiczni pracownicy szkoły.
2. Ze stołówki korzystają uczniowie wnoszący opłaty indywidualnie lub, których dożywianie finansuje: GOPS, MOPS oraz inni sponsorzy.
3. Na obiady zapisywani są uczniowie na początku lub w trakcie roku szkolnego, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu wychowawcy świetlicy szkolnej.
4. Rodzic może zapisać dziecko na obiad dwudaniowy albo jednodaniowy.
II. ODPŁATNOŚĆ ZA OBIADY:
1. Stołówka szkolna zapewnia ciepły posiłek w formie jedno lub dwudaniowego obiadu sporządzanego i wydawanego przez CATERING – Jadalnia „TARGÓWEK” NOWA RUDA ul. Fredry 8.
2. Opłatę za I danie (zupa) wynosi 4,00 zł brutto i stanowi sumę kosztów „wsadu do kotła” w kwocie 3,00 zł brutto oraz kosztu przygotowania, dowozu i wydania posiłku w kwocie 1,00 zł brutto. Rodzic pokrywa koszt „wsadu do kotła” w kwocie 3,00 zł brutto.
3. Istnieje możliwość dokupienia II dania w kwocie 8,00 zł brutto.
4. Podstawą ustalenia opłaty za posiłek o którym mowa w ust.1 jest oświadczenie rodzica o korzystaniu z posiłku wydawanego w szkole, który stanowi załącznik nr 1 do regulaminu.
5. Opłaty za obiady należy dokonywać wpłacając na konto do 5 każdego bieżącego miesiąca na podstawie wystawionej specyfikacji.
NAZWA ODBIORCY: Agnieszka Zaborowska
NR KONTA BANKOWEGO: 53 1090 2330 0000 0001 4701 6141
TYTUŁEM: imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc, ilość dni
6. Kwota przekazana na konto Cateringu musi być zgodna z kwotą wskazaną na specyfikacji.
7. W przypadku nieuzasadnionego nieuregulowania opłaty do 5-go dnia każdego miesiąca, rodzice uczniów zalegających z opłatami, otrzymują upomnienia od właściciela Cateringu.
8. Rodzice zobowiązani są do terminowego uiszczania opłat za obiady. W przypadku niezapłacenia w danym miesiącu dziecku zostanie wstrzymane wydawanie obiadów, aż do chwili uregulowania należności za dany miesiąc / zadeklarowany czas spożywania obiadów.
9. Wszelkie informacje dotyczące obiadów, miesięcznych opłat za obiady dostępne są u wychowawcy świetlicy.
Pełna treść Regulaminu w załączniku.